Okej jag erkänner...

Man ska inte testa saker som man redan har fördömt. TYP;
Johan säger ibland men tonfisksallad varför inte. (Jag själv vet inte vad som passar med tonfisk, blir inte så lockad av tonfisksallad och skulle inte få idén att göra en själv).
Jo men ikväll då gör jag en, den var OK, men åt inte upp hela ens, tyckte inte det var gott mot slutet.

Eller som häromdagen. Jag vill börja dricka te. Jag vill gilla te. Och tidigare har jag inte kunnat sätta fingret på det men... envist... så köper jag te. Och kommer på det smakar inte som en dryck utan bara som parfymerat vatten. Jag gillar ju inte te, varför envisas jag?

:P

Kommentarer
Postat av: Cara mia

Fan mallan, sex inlägg på en dag! tack för morgonläsningen ;) te är gott faktiskt, men de ska nog vara tråkigt earl grey faktiskt för allt annat smakar ju bara blaskigt.. puss!

2010-01-08 @ 10:06:56
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0