Jag är fortfarande trött...

... men har för mycket att stå i för att ligga och dra i sängen.

Men tillbaka till gårdagen, jobbade fram till 19:00 sen vart det matlagning.
Senare plingade det till på dörren och jag fick sällskap av Matilda, Linnea och Erika.
Det var super kul att dem kom, vi körde buzz och mariokart samt tittade på paradisehotell och snackade skit.
Fråmmåt 12 snåret drog dem hemmåt. Och jag var pigg och somnade straxt efter kl 01. Kanske därför man fortfarande är trött va?

Idag börjar man kl 12:00 och kör arbetspasset fram till 20:00.
Hua Hua, måste nog införskaffa mig nått mellanmål till jobbet också så man orkar med.
4 pass ska avklaras:
Dansa Mix - Core - Dansa Afro - Harmoni
Önska mig lycka till.
Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0