Hur får man tiden att räcka till?

Ligger nu i sängen, har ställt väckarklockan på 7 (!?). För en annan som vanligtvis brukar börja kl 13:00 så är detta tidigt. Men jag känner mig ändå stressad redan för vad jag vill hinna med. Tidsstress som Johan har diagnostiserat att jag ofta har.

Imorrn vill/ska jag:
Hinna lära mig lite pulsbalans
Gå på stan och shoppa
Städa lägenheten
Bada
Ta det lungt
Äta god mat
Laga god mat
Gå på bio
Träffa Johan
Jobba
Se let's dance
m.m m.m m.m

Känner inte att tiden räcker till!!
Hur gör man för att hinna med allt?
Det vore så skönt att ha ett tidur som man kan stoppa ibland :)


Har förövrigt haft en supermysig kväll hos mammi o pappi ikväll och nyss ringde min syster mig :)

Hon är för bäst min underbara syster!


Nattii!

Kommentarer
Postat av: Sarizen

Du kan få lite av mig! jag blir smått galen när jag inte har så mycket att fördriva tiden här så jag kan gott bli av med den ;) annars så skjuter du upp lite och njuter av lets dance bara :)

2010-01-15 @ 10:18:24
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0