Hallå.

Måndag, ny vecka på g. Sista veckan innan ett eventuellt schema byte. Så det blir spännande.
Känner mig inte 100 men känner mig 90 kanske?? :S
Bättre med andra ord, så idag så kör jag min cykelklass och håller tummarna för att det ska funka.
Hela morgonen har jag tittat på Elenor (min chef) på video för att försöka lära mig pulsbalans som jag har premiär av på onsdag :)

På onsdag ska jag även gå och titta på en lägenhet, det ska bli spännande. För er som inte har hängt med har både karro och pappsen flirtat med nyköpingshem allt de bara orkar för att vi ska kunna ta över lägenheten, vi tycker ju om den så mycket, men de vägrar låta oss slingra lite i kö. Så därför har vi börja titta oss om. Så fick ett napp på onsdag på, jaa nu har jag glömt bort vad gatan heter, så interessant var det altså :P

Igår kväll så fick jag för mig att baka kl halv 10... :P Sen så tänkte jag detta var inte en bra idé. Utan att ens smaka stoppade jag in chokladtryffelkakan i kylen och gick och la mig. Nu har jag smakat två bitar och kan nu svara på frågan, nej det var inte någon dum idé!!

:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

med eller utan baileys? Puss mams

2010-01-25 @ 10:47:45
Postat av: linn

Ooo va gott! Jag är också baksugen! Du får lov att dela med dig av dina kulinariska recept i fortsättningen. Håller du ställningen i Nypan? Skönt att du börjar må bättre. Puss darling!

2010-01-26 @ 08:19:18
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0