Godmorgon :)

Fredag+Ledig=Härligt
Vaknade upp kl 04:35 inatt och det låg ingen Johan i sängen. Han jobbade natt, men jag orkade inte gå upp och titta att han var hemma. Men nu när jag vaknade i sängen så låg han där :) Dessutom låg en xboxdosa framme så han kanske spelade xbox hela natten istället för att jobbade hela natten.

Igår slog jag en signal till min kära härliga underbara kollega Jennie Österberg, hon var ledig och bakade bullar.. Sen dess har jag ju vart sugen på en supersmarrig bulle. Så eventuellt följer jag hennes fotspår och bakar till det idag också :)

Men först får det blir frukost och sedan väcka björnen som sover, men inte innan 11 tror jag, då är nog inte björnen så vänlig :P
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Malin... försöker komma ihåg att ta med mig lite bullar till jobbet som vi alla kan smarra på:) Puss!

2010-01-10 @ 19:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0