blubb

Kanske inte var helt kry.. ??
Lite nysningar idag men what to do??
---
Jag tror att killar är de bästa på att göra köttfärssås. För både Johans (som påstår att han inte kan laga mat) och Pappas köttfärssås är mycket godare än min. Blev så glad när jag kom hem igår och Johan hade gjort iordning åt mig. :)
---
För övrigt så TACK för en härlig sömn, NEJ NEJ NEJ.
typ 7 på morgonen ringer Johans mobil. Nej men de ringer en gång till senare, tack för det.
Dessutom har de börjat knackat ner istappar hos oss nu ,det är ju iofs bra men 8?? Hallå....
Så dagen börjar inte så bra... måste dessutom manövrera vår nya kassaapparat på jobbet som jag är SÅ SUGEN PÅ..... Känn ironin.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0