YEEEAH!!

Heeeeeelg! Jag är helt lycklig!
Haft en bra dag på jobbet, lugnt tidvis och massvis med jobb vissa stunder...
Det kan aldrig sprida ut sig lite... nääää.
..
Sprang direkt till hemköp. Spanade, siktade och tog :P
Jag kunde först inte bestämma mig;
Dark Milk, Sea Salt, Mint, Passionfruit, Mousse, Blueberry intense, Rasberry etc.
Men jag räknade på det och sa, nää Malin du kan fan inte köpa choklad för över 100 kr... det är ONÖDIGT.
Så slutligen valde jag, Dark Milk, Passionfrukt och blåbär.
Och kunde inte vänta tills jag kom hem utan tog direkt blåbär.
Öppnade folien som den var försluten i, ohhh, direkt luktade det blåbär.
Och supergod var den också.
- Så just nu känner jag mig mycket nöjd med livet.
..
Har i vanlig ordning 3000 saker jag vill göra samtidigt:
- Träna (ja, jag måste vara helt dum i huvudet då jag redan haft 4 pass)
- Göra träningspass, hitta musik etc
- Bada
- Laga god mat
- Kolla play på datorn (tv jag missat i veckan)
- Dricka vin
- Pussa på Johan
- Baka
- Städa (åter igen jag måste vara helt dum i huvudet HAHA )
- Spela tv spel
- Ta det lugnt
.... humm hur går det här ihop va?

Men slutligen vill jag önska er en trevlig helg!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0