TUR

Dagen började med uppstigning 08:20 (nästan :P).
Ledighet vankades och också en tripp till Norrköping (nästan) , Mediamarkt.
Pappa och Johan var med och vi åkte iväg, tittade runt och åkte hem.
Hann också springa massa ärenden på stan och äta lunch innan kl ens var 14:30.
Känns bra med effektivitet!
---

Nu har jag precis kommit hem från coop. Hade glömt mitt coopkort hemma så jag ställde mig i den vanliga kassan, som var lång.
Då ropade han ut kan "barbro eller vad hon nu kunde heta" komma till kassan..
Men ingen "barbro" kom.
Men då mimade han till mig:
"- du kan komma hit".
Jag blev superglad som stog sist i kön nu kom först och till den kassan där man måste ha sitt kort med.
Hihi, vip på coop :)

...

Nu väntar KANSKE träning samt en föreläsning med namnet Beach 2010

Kommentarer
Postat av: Madde

Ni kom ju inte till mig och fikade ju :-(

2010-02-11 @ 20:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0