Morrn morrn

Härliga ljud kommer här hos mig. En härlig plogtraktor kör in i huset känns och låter det som.
Johan har så ont i axeln, han kanske har tränat för hårt vi vet inte riktigt vad. Och när man mår lite dåligt är man ju lite låg. Så Johan somnade innan mig, (lämnade mig själv med en beckfilm). Jaaa, det är lite extra läskigt då.
Men då och då vaknar han till... så som sömn är den går upp den går ner. Och när han är på toppen väldigt lättväkt brukar han skratta i sömnen. Vilket jag tycker är jätte kul =). Och ibland frågar jag vad han skrattar åt och han svarar. Men inatt när jag förväntade mig skratt då kom de värsta grodorna ut. Skrev upp det på min mobiltelefon och berättade för Johan imorse. Han kunde inte tro på det. =).
Knasigt det kan bli ibland.

Idag har jag inga speciella planer alls.
Jag skulle villja lära mig göra ett gott recept med champinjoner, och ett med citrongräs.
Var uppe på Ica kvantum/ Ica maxi. Det kommer bli en såå bra butik. Men just nu är det för rörigt.
Men de har verkligen ALLT. Vilket känns jätte kul, för jag älskar att handla. (som några vet :P )
Och så är jag sjukt shoppingsugen - måste nog ta mig till stockholm snart och sätta sprätt på pengarna.
Men sen så ska jag ju flytta snart också, och det kanske behövs köpas lite prylar dit.
Sen så ska ju Rhodos resan betalas också, det är mycket på gång. Men det går ingen nöd på mig =)

Och melodifestivalen igår då??
Altså, har sverige sparat in på pengar för Victoria och Daniels bröllop eller?
Inte en riktigt bra låt har jag hört. Vi får väl hoppas på 8 jävligt bra låtar nästa lördag.
Men förhoppningen är inte allt för hög!
Äsch, ha en bra dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0