Asså, hallå! ursäkta!

Vill inte skryta men måste upplysa om att jag har en fan-fucking-tastic day!!!!

Vaknade, kände för att ligga i sängen hela dagen. Går in på www.cms-traninghalsa.com
och ser att det är ett corepass med Jossan, det vill jag gå på bestämmer jag mig för.
Men när är det 09:30.... och klockan är 09:14 (och jag är nyvaken).
ÄÄÄSCH!!. På med gammla träningskläder och en näve chips, dörren slår igen
och jag springer till gymmet. (HAHAHAHA jag vet jag är världens äckel ibland, något ni kanske inte kände till om mig =) )

30 minuter core, men sen ska ju Malin ha Danceaerobic latino style i 60 minuter direkt efter.
Jag stannar och kör. Rätt trött på slutet med tanken på att det ända som ligger i min magsäck
är en näve olw lättsaltade chips. Men det gick bra. :)
På väg hem, jag ringer hem till mina älskade päron.... INGET SVAR = De är och handlar, eller de är på stan.
Så jag chansar, ringer upp och frågar vad gör ni på stan. Och mycket riktigt de är på stan :)
Vänder och kilar ner på stan en kortis, förvisso typ bara till torget. Sen gick vi upp hit och fikade lite
(eller min magsäck behövde fyllas på lite, choklad och melon - detta är en verkligen nyttig dag vill jag lova) :=)

Snyggar till mig lite granna och ut på stan igen. Bolaget - där träffar jag Linn och Sara som jag ska hänga med ikväll bl.a. måste kika vad de handlar för nått, träffar även Lisa där och uppdaterar varandra hur det är. Och även Helis där inne. :=)  Kändisspan på bolaget altså (en halvtimma innan stängning, det är väl vi törstiga som hänger där då :P:P )

Ut på stan en sväng för att jag hade bestämt mig för att vara så jävla snygg ikväll, vi får väl se hur det går med det =). Men träffar Karro en stund sen så går jag hemmåt.
Städat hela lägenheten, dansat runt till HÖG PARTY MUSIK, det bästa peppet ever =)
Duschat, fönat och nu sitter jag här, hög på livet. Fan så härligt allt är ibland.
Nu ska jag göra naglarna och dansa vidare.
Ps idag kommer Anna-Karin min partypingla Sundell hem.
Nu saknar jag bara mina andra pinglor som jag dansar med (alla är nämligen utomlands) Ds.


(och jaaaa, ni får anteckna min dag i intresseboken noterar och ni kan fråga mig om min dag om ni vill ha mer detaljerad info - IRONI)

PUSSPUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0