Pliiiiiing!

Har haft en minst sagt interessant morgon ..
Ena dagen planerade jag att ta in cykeln, en annan skicka julkort, boka tvättstuga ..
Så idag hade jag INGENTING speciellt för mig.
Ligger typ naken i sängen och kollar på tv i datorn ....

PLIIIIIIIING

Men hjälp vem är det nu ... lite klumpigt upp ur sängen .. o så slår de mig shit om det är
min hyresvärd (har felanmält några grejer) och jag har ju okejat till att gå in med huvudnyckel..
Snabbt på med morgonrock.. oj väckte ja dig.. nej det är lungt.. för ja va ju vaken.
Han kollade på min ugn.

Aja.. bra han fick mig ju att gå upp jag duschar sätter på mig mjukisskjorts och bh... det plingar igen..
FAAAAAN... snabbt på med fleecertröjan... aah du har klätt på dig nu... ehhh AAA!!! :P

Sen skulle en ""ugn""-kille komma.. och han kollar mig inte ens i ögonen när han kommer eller gå...
TREVLIG TYP.

Typiskt att det ränner knäppa karlar efter mig.. inte några trevliga typer just nu :P HAHAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0