Och så var det tisdag

Klockan ringer 07.10 (jag tycker det är mysigt att se på julkalender, tända ljus och det är mörkt ute)
Bara det att vissa dagar är det såå mysigt.. eller ja alla dagar. Men vissa dagar är jag så sjukt trött.
Så tror inte jag såg hela avsnittet.. hur långt är de lixom 15 minuter? =)
Gick och la mig i sängen iaf och gick upp halv 9. Ännu tröttare.. och ser ut som en panda.
Mörka ringar och så jävla mosig =).

En dusch senare så var jag människa igen.
Känner att jag vart JÄVLIGT effektiv på morgonen.
Sorterat tvätt, lagat brakfrukost vilket innebär gröt, två smörgåsar med ost och inlagd gurka, kokt ägg, färskpressadjuice samt en kopp te. DISKAT DETTA. Lagat lunch, diskat den. Gjort en sallad.
Lärt / uppfräschat min Step Mix och just nu sitter jag och lyssnar spottanlåtar till kvällen.

OH YEAAAAAH.
Vi får se om man däckar till kl 20:30 ikväll :P

Och så var det bestämt att jag är värdinna för minijul i helgen (troligen). Ska bli mkt trevligt, jag har ansvar för julmust potatis och smör.. :P jag som inte ens gillar julmust vad tänkte jag på?? :P

Men men.
Idag blir det:
30 min Stepmix
30 min GymCirkel
30 min Mage/Rygg
30 min Funwalk
30 min Harmoni

Wish me luck! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0