M o n d a y

Tjena tjena mittbena.
M å n d a g

- Jobba
- Nya naglar
- Snälla Elenor tar mitt lunchpass så min kropp får vila en dag extra
- Köpa sista julklapparna??

Och har som vanligt beslutsångest om hur jag ska göra mina naglar.
Antingen tror jag det blir en fransk manikyr med en glitterrad i silver precis under och nåra glitterstenar.
Eller, frans kanikyr, en dekoration och någon / några glitterstenar.
Sista alternativet är att ha glitterrippar.

Vi får se vad Jennie har att erbjuda mig, om det ska vara dekorationer så vill jag nog ha några snöflingor isf.
Har nu på morgonen gjort en god smoothie:

En halv skivad banan
En avokado
Frysta jordgubbar 6-7 st
Youghurt
+ blender.
bruumm brummm...
Tadaaa, god smoothie =)

Ha en fantastisk måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0