Det var Onsdag

Jag hade en mjaa... grå start på dagen hos vårdcentralen och knäppa apotek.
Men ... MATILDA min solstråle gjorde min dag. Hon pushar mig att ta beslut och hjälper mig se visioner vad gäller inredning. STRÅÅÅÅÅLANDE.

Jag har gjort en ny upptäckt .. tror minsann 2010 är året då ALLT hände =).
Jag har börjat gilla te!?
I helgen när jag var hos syrran drack jag för första gången te som jag gillade.
Och har gjort de två ggr sen dess.. :)

Julbordet vi skulle gått på.. ja skulle. De slutar med julbort ÖVERALLT 19 december.
Men vi går och äter nått annat gott ist, hoppas på Fik@ för det gillar jag som F-N.
Men jag är inte bitter, för idag fick vi på CMS Träning & Hälsa en jättefin
julklapp från våra chefer (tidigt för Kristina åker till Thailand).
Så jag är väldans väldans glad.

Frågan är dock vad jag ska äta till kvällsmat, har inte tagit fram någonting,
orkar inte laga nått. Så det blir take out food.
Känns så fel att gå och köpa sig en pizza.. men jag är fan riktigt sugen.

To be continued :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0