Update:

Första jobbdagen, semestern är slut, finito. (eller har ju bara tagit 4 utav 5 veckor men)
Började dagen med att skriva papper på en lägenhet, japp nu är de officiellt!
Fortsatte till gymmet, fila på aerobicpasset (som jag endast haft en gång, som gick sådär..)
Jobba, 11-19.
Kul att träffa Elenor, Kristina, Veronica och Kristian igen, även Jennie var inne en liten sväng.
Funwalk, finns det någonting bättre?
Styrka, jobbigt, men bra!
Sen kom mandomsprovet. AEROBIC, och det bara bokade på sig fler och fler och fler.
Så var ordentligt nervös. Som min hejjarklack fanns Sarah och A-k på plats.
Och det är bland de bästa pass jag gjort.
Så kände mig så jäkla nöjd!
Träning är bland de bästa som finns.
Hem gång, mat, och sen hem till Alex för mys och update med några utav mina fina vänner.
Och vi är alltid lika flamsiga och har alltid lika kul.
Så har verkligen haft en toppendag.
När jag kommer hem så möter jag "the snail-whisperer" aka t-bear.
(usch vilket informativt inlägg, well well)
Nattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0