Stop and stare

Hej hopp gummiplopp.
Varför (dum fråga) händer detta alltid mig?
Småsjuk / småförkyld / småont.
JÄDRANS FÖRKYLNING.
Jag tror jag har svaret, fast jag ignorerar det,
stöter bort och förtränger det.
SÖMN!
Om jag inte dansar hela natten, så ligger
jag med datan i knän hela natten eller nått
annat. Jag tillåter aldrig mig själv att VILA
Det står lixom längst ner på prioritetslistan.
Har känt mig nedsatt hela dagen, trots
panodil och kan jang. Fixade mig igenom
1 h träning PulsBalans samt Core.
Sen fick jag smset, vilka ska med ut?
Och det rycker till lite i partynerven..
Eller inte partynerven, men NYFIKENHETSNERVEN.
Jag vill inte missa nått kul, och inte blir det bättre
utav att en medlem påstår att ALLA ska ut.
Dessutom, kunde de flesta tjejer idag.
Men idag fick karaktär övertala begär att stanna hemma.
Är rätt nöjd med beslutet, kommer vara mkt nöjd imorgon.
Vakna upp pigg och fräsch är oslagbart, men jag unnar mig det aldrig.
Avrundar kvällen i väntan på upplösningen i so you think you can dance
med att berätta att jag införskaffat mig en kalender, gillar ju o planera grejer,
dessutom fixade jag att koppla ur och sätta i en ny skärm till en dator, känner mig BRA!
Här har ni kvällens låt. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0