ONSDAG

Och man är inbjuden på både fest från ena hållet och ett glas vin från andra hållet.
Men, fröken förnuftig tackar nej.
Just nu är jag SJUKT träningssugen, vill vara frisk och verkligen komma igång med hösten.
Känner att på sätt och vid är hösten 2010 en nystart för mig!
..
Vaknade upp och kände mig "slemmofierad" i alla luftvägar.
USCH, men lite drickpanodil med mentholsmak rådde bot på det.
Trots att jag inte är på topp (man blir anfådd av att gå upp och ner för trappen)
så har jag ändå känt mig effektiv.
Frukost, bäddat säng, tvättat och hängt tvätten, satt på en diskmaskin, läst tidningen,
kollat tv, kollat lite på datorn (nehe vad gör jag just nu lixom) och gjort en sallad till
lunchen att ta med. Känner mig duktig. Men vill helst bli frisk.
Idag är det receptionsjobb vilket är som ni förstår inte lika jobbigt som att hålla pass, fysiskt iaf.
Men har laddat upp med förkylningskittet.
Drickpanodil CHECK
Alvedon CHECK
Nässpray CHECK
Halstabletter CHECK
Citron CHECK
Kiwi CHECK
Vattenflaska CHECK
Så det bör gå bra, förhoppnignsvis.
Nej nu är det dags för att göra sig iordning och straxt på med gummistövlarna och mot jobbet.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0