Mys mys mys

Host, slemm, snor, nys.
Jaaa blandat med mys.
Blir ytterligare en hemmakväll idag.
Lyckades sova någon timma på em och dessförinnan var jag, pappa, mamma och mormor en sväng på stan.
Pappa berättade att det var lite kyligt ute och eftersom jag är sjuk så ville jag VERKLIGEN INTE klä mig med för lite kläder.
Bara det när vi skulle ut på stan hade solen värmt på , så skinnjacka, tjocka strumpbyxor.. Jag höll på att dö.
Men också för att jag är sjuk, svettades, tyckte de var varmt, täppt i näsan, ja ingen hitt som ni hör.
Tjurig var jag också, (enbart engångsföreteélse för det händer sällan att jag är småtjurig.)
Jag och pappa har en hemmakväll med grillad mat, tzatsiki, godis, lärre och jordnötter.
Vi skojar på facebook, pratar flytt och annat.
Och har precis beställt hemförsäkring.
Nu är det på gång!!
Oj nu har jag lyckats förstora texten också.. magi, för jag vet inte hur jag gjorde.. eller hur man minskar texten, nån som vet??
Jaja.. have a nice saturday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0