I'm Sorry

För en riktigt tråkig blogg ett tag.
Förra veckan var det verkligen inte semester.
Men betedde mig verkligen som om det vore semester =).
Det har vart fest, fest, och lite mera fest.
Inte konstigt att man är sliten. Gissar på (och det ärkanske)
att många ser de som negativt. Men man ska väl försöka se
de positiva i livet I'll guess. Och tänk er de som tränar för ett
marathon, de springer ,springer och springer till det är dags.
Kanske är det så att jah tränat inför semestern. =).
Så nu är jag redo kan jag lova dig!

I onsdags så åkte vi först hem till Sarah för att titta in
hennes nya lägenhet. En superfin lägenhet med typ VÄRLDENS STÖRSTA BALKONG!
Mys med några av vännerna "the ring of trust" :P
Vidare till Pelle o co med Anna-karin, och tillslut så hamnade vi på tellus.
Blev en jävligt konstig kväll, men många, why why why?!
Pigg och fräsch som en mört kl 12:00 så var jag på gymmet och skulle hålla klass.
Sätter på laptopen, men batterisladden var inte i så mitt i passet dör datorn och musiken.
YES - tack gud.
Snabbt som attan sätter jag på cdspelaren och ber till gud att det är en skiva med 4 minuterslåtar.
Hör/känner igen att det är Linns skiva, och hon körde samma pass igår.
Bra, vi kör 1 låt, och det gick ju bra, andra låten, då börjar skivan hacka.
Nej men - TACK TACK GUD
Till slut hittar jag en skiva som fungerar, men detta är under 30 minuter.. ganska mycket strul.
Så startade min dag, verkligen kul!
På kvällen träffade jag Alex och Mackan och vi uppdaterade varandra om gårdagen.

På fredagen så åkte jag Efra och Sara till Alex. Där vi åt lite tacos och bara snackade.
Vidare till Lisa där Robin, Lisam Pär, Ludde, Emil, Patrik och ja vad hette den sista? Micke?!
Iaf, mkt trevligt, musik, ölspel och faceraping.
Vidare till tellus där Malin tog förnuftet till fånga och beställde en vatten på krogen.
Gick ut lite tidigare med Sara och käkade pizza.

SEG lördagmorgon, kommer på att jag glömt en grej på gymmet så snabbt ner och kolla
att allt var okej, vilket de var, puuuhh!
En liten tripp till solarieöarna också, sen så mötte jag upp Sara för en runda på stan.
Vi hittade Sara en skitsnygg ring samt jättefina örhängen.
Stötte på både Lisa, Efra, Pär, Carro m.fl.
Men det bästa scoopet var när jag säger till Sara, de där ser ut som han Kevin Borg.
Nej men shit de är ju Kevin Borg. Så jag smyger inne på cubus för att ta ett kort, men
är ju lite feg som en 5-årig flicka så det blev inget, Sara skrattade åt mig.
Vidare till storgatan och hemgång, då ser Sara Fares Fares. Så vi var jävligt nöjda.
Hem, äta, duscha, sova - ungefär.
Vidare till Oxelösund och kavajfest hos A-g. Väldigt trevligt!
Jag utnämde mig själv till "beer-pong-queen" efter att ha slagit ut Sara.
Bara det jag var kaxig nog att ställa upp en gång till, denna gång mot Micke.
Där jag förlorade, så jag blev lite sur :P haha.
Vidare till Tellus (igen) (vore ju kul att gå någon annanstans någon gång =P )
Dans dans dans, till slut mötte Py upp.
En mycket trevlig kväll, kom hem rätt tidigt... eller sent beroende på hur man ser det.
Och kl 10:00 stog jag där nere i funwalksalen, rockade klassen som en rackstjärna.
Men sen så sov jag som ett barn hela dagen igår, och typ hela natten igenom.

Blir väckt av ett telefonsamtal, en lägenhet på gång.
Så det blir två visningar denna vecka - spännande.
Semester och regn, what'a'fuck'.
När jag är ledig ska det vara sol sîl vous plaît.
Vi får se vad som händer idag.
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0