I'm so excited..

Hej hopp.
Ibland tar de sin tid att uppdatera men nu är det dags.
I onsdags så stack jag och Mammsen upp till Stockholm
för en hel dags shopping. Mycket skratt, regn och shopping
fick vi till. Värst av allt var lunchstället, hänger man på östermalm
så tror man ju att det ska vara disent, men icke.
Men shoppingen därimot gick betydligt bättre.
Jeanskjorta, kofta, sjalar, ringar, armband, lotion, topp och jellybeans blev mina fynd.
Och på köpet så fick vi både ont i fötterna och 3 blåsor på dem också. Underbart!
--
Kvällen: ONSDAG (det är sommar och ni som följer min blogg kan ju gissa vad som hände innan ni läser vidare)
Jo, det stämmer det var fest :P
Jag drog hem till Sarah där vi snackade skit, drack vin och skrattade. Vi missade tiden helt så
"kanoten" (Matildas lägnehetshäng i sommar) missade vi tyvärr helt.
Vidare till tellus där jag och Sarah dansade, men de var så jäkla varmt i vanlig ordning,
ut i luften. Och när vi skulle dansa lite senare vare typ bara techno, och "skaka som du har spasmer-rörelsen"
är varken kul eller snygg.
--
TORSDAG:
Bestäm aldrig saker med mig på tellus, det kan vara så att jag inte riktigt minns när jag vaknar
exakt vad som bestämdes. Iallafall. Anna-Karin skulle med Pelle och Hasse till Söderköping och Smultronstället.
Och ringde och kollade om jag ville med. MEN, igår var första FINA dagen på min tredje semester, så jag var i valet och kvalet för jag vill ju bli brun och kunna sola också.
Men fick dåligt samvete att lämna henne själv med karlarna så jag tvingade med Matilda också.
Superfin grön cadillac utan tak åkte vi. SÅ KUL!! Men jävligt blåsigt, och när det blåser och håret piskar åt alla håll så är det inte bara trassligt när man kommer fram. Det är också stripigt, snyggt va? Joodå!
Jag tog en glass som heter Euro, vanilj, banan och marängsvissglass med mandarin och banan och chokladsås. MUMS! Dock var det jävligt mkt getingar där, rätt jobbigt.
Jag och Matilda längtade hem för då jävlar skulle det käkas langos. Men efter en stund så förstod vi, vi är nog inte på väg hem. Nej helt plötsligt hamnade vi på kolmården. Pelle, A-k och Hasse skulle in i tropicariet. Jag och Matilda hade inte sådan lust så vi satt utanför och FLAMSADE med stor F.
Vidare till Nypan där jag och Matilda äntligen fick äta våra langos. (Karneval i stan ni vet, då passar vi på.)
Hem till Matilda, och bara snacka och dega, höll på att somna hos henne för man hade ju inte sovit så mkt sedan gårdagen. Mackan kom förbi och kvällen slutade hos honom med Erika, Matilda,en pizza till flickan som lekte med elden. En riktigt spontan toppendag, hade verkligen SÅ KUL!
--
TORSDAG/FREDAG:
Det jag ocksågjorde på torsdagen var att titta på en lägenhet.
Som jag nu inom 15 minuter ska ringa och ge mitt besked om.
SPÄNNANDE VA?!
Jag är nervös för jag har inte besämt mig ännu :P
--
FREDAG:
SOL = BAD
KARNEVAL = FEST
LÖRDAG = SLITEN + KRÄFTSKIVA

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0