Gokväll

Eller snarare godnatt.
Trots att man mår som en liten pytonorm känner jag att jag vart
effektiv efter jobbet.
Städat mitt rum, plockat ur diskmaskin, lagat mat, renoverat i munnen
så nu är tänderna superduperfina :D och kollat upp diverse på datorn.

- BÄST AV ALLT:
Precis som i sex and the cityfilmen,
så hittar jag mitt absoluta favorithalsband i fodret på en kuvertväska.
Åh mitt dophalsband äntligen tillbaka, blev så himmla glad när jag fann
det, av en slump, då jag redan tittat igenom alla väskor en gång redan.

Boxningen gick absolut bra, fick bra feedback och de tyckte det var kul och jobbigt.
MEN, min egen känsla är siså, för en instruktör är det just att sätta rätt röelse på rätt
takt och så vidare. Men det är ju endast i mitt huvud det försigår, deltagarna har
ingen aning vad som kommer hända. Så mitt betyg åt mig själv (min känsla framför allt) är 3 av 5. Klassen
enligt deltagarna och klassen i sin helhet 4 utav 5. Imorrn är det dags igen, och då ska det bli bättre!

Jag har hittat en superfin tv, som är "just to die for". Men det är typiskt att den just har kommit ut på marknaden, för om den fanns och var 5 år gammal hade jag mer än gärna köpt den ändå för den är så sjukt snygg.
Men hur mkt pengar är det verkligen värt att lägga på en tv-apparat.
Den billigaste som jag hittade och jag antar att inte frakten ingår kostar 12769 kr,
Är det verkligen värt det? Men ska man köpa en tv, som man kanske inte riktigt vill ha.
Det är alltid det här med utseénde. När jag skulle köpa ny dator var det samma sak,
ville ha en vit den kostade 10000 men samma dator i princip i typ silver kostade 7000, altså
3000 för en färg. Samma med tv:n den är så SNYGG!! Och jag antar att det är just det samt att den är
ny som man får betala för. Jag får allt ta mig en funderare.

Mitt prio ett på spenderarlistan är:
1: TOPS ;)
2: SOFFA
3: VARDAGSRUMSBORD
4: TV-MÖBLER
5: KÖKSBORS+STOLAR
6: MATTA
7: TAVLA
8 INREDNING

Sen får tv:n komma.
Men.. får fundera lite.
Tänkte ta mig i kragen och gå och lägga mig nu,
men min dator är som en magnet.. jag drar mig till den.
Helst till kl 1 på natten. Men jag ska nog ta mig i kragen.
Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0