Fredag!

Puhh, så var nästan fredagen över.
Nu börjar man mer och mer komma in i rutin.
Första gången på RIKTIGT LÄNGE jag började tidigt (08:30).
2 timmars träning med halsont är ingenting jag rekommenderar.
Men, I pulled it off!
Somnade när jag kom hem.

Det är ju inte vilken fredag som helst utan fredag den 13:onde.
Och man tror ju inte på skrock och så där. MEN;
Jag är sjuk.
Tappade en väska så en glasflaska med Kan Jang gick sönder.
Så det började droppa på hela mig, och i heeeela väskan med
kläder, prylar, papper etc. Inte så kul!
Dessutom skar jag mig på glasskärvorna :/

Avrundar min kväll med egengjord tzatsiki med fetaost i, till detta
ungstekta tomater och färskpotatis i balsamvinäger + grillad fläskfilé.
Tur att man inte ska ut, stinker som en vitlöksodling - men allt för att
bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0