Första gången..


.. på nästan 3 år, så är jag sjukanmäld.
Har aldrig sjukanmält mig till ett arbete.
Och det känns både ångestladdat och jobbigt att ha det på de här viset.
Idag vaknade jag på riktigt 05:30, och dessförinnan så vaknade jag
typ 3 ggr. Kunde inte somna om, kunde inte andas igenom näsan,
till att kunna fräsa ut 20 kg snor, tills de började bara rinna utan hejd.
Huvudvärk, och man lixom bara känner att träningsvärken som man
säkerligen har, bara bränner igenom hela kroppen.
Man belastar sina kollegor som redan har mkt att göra, man förlorar
pengar, och man mår bara pyton!
Det är förjävligt!

Pratade med mamma igår kväll innan sängdags. Och hon sa
att jag typ aldrig var sjuk som barn, men det är som att nu
på senare dar' har mitt immunförsvar blivit betydligt sämre.
Och jag vet inte vad jag ska göra åt saken.
Kristian nämnde någonting om nått vitamintillskott.
Ja för hur vet man att man får i sig så mkt vitaminer man ska ha,
ingen aning!

Tips hur du blir frisk från förkylning sökes!!
/ Den evigt förkylda Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0