Flitiga söndag

Jag och pappa (och mamma) var sugen på nått GOTT att äta.
Och alla tänkte samma sak, söndagsstek.
I vanliga fall är det ju mamma som fixar detta.
Men ni slutade hon inte förns kl 15 och det tar ca 2 h att göra.
Så jag tänkte, vafan, jag måste ju lära mig någon gång.
Så jag och pappa tog cyklarna mot Coop. (fy fan), pulsen
var så jäkla hög, rinnsnuva, rossel-slemm i halsen. HÄRLIGT.
Och lite lätt svettig när man var framme.
Men iaf, nu är de igång.. eller "oohh we're halfway there".
Skinkstek, potatis, inlags ättiksgurka och mumsmummssås =)
LOVELY!!

Känner mig duktig! Har dessutom hjälpt till och rensat i kylskåpet,
tror lite av min möggel-fobi har vad ska jag säga mildrats..
För jag hittade det ena ludna efter det andra. In med näven och ut
i påsen =) HAHA.

Frågan är om jag orkar bullbak (som jag skrivit på fb) så kanske
upp till bevis. Men jag prioriterar SÖMN och försöka bli frisk framför
allt annat.
Måste dessutom titta igenom boxning-rocky ännu en gång eftersom
det var en vecka sedan och har endast haft en sådan klass tidigare.
puhh, feels like busy friday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0