EKONOMI!

Det är ett överväldigande ämne för mig, nästan likadant med politik.
Så många som inte har kunskap, för många rön att lyssna på.
Ena parten säger ditt, och andra datt.
Skatt, hur mycket ska man betala, rätt tabell, a-kassa, fack,
alfakassa, övertid, ob, bla bla bla.
Jag blir verkligen galen. Allt i ett ekonomiskt trassel.
Idag har vi iaf lyckats skicka iväg en jämnkningansökan.
Som förhoppningsvis ska gå vägen.
Det är ju tydligen så att aliansen tror jag bestämt att vi som
arbetar inte längre ska betala typ 30 % skatt utan betydligt mindre.
Men vem visste om det här? Inte jag iaf.
Usch, tycker verkligen inte om att inte ha kontroll över mina egna pengar.
Men , det är bara att göra ett försök.
Sjuk idag, mår inte alls bra, men det är Funwalk+Gym ÖK.
3 timmar repan, och om jag mår bra blir det antingen grillparty hos Efris
eller så blir det fika hos farbror.
Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0