Huvudvärk.

.. japp det har jag fortfarande.
Men när jag hade det tidigare idag så frågade jag Kristian
om han hade en huvudvärkstablett. Det hade han inte, då
sa jag det kanske fungerar med ett glas vatten.
Nej du, drick upp det där och sitt här, oookej.. vadå.

- Jo Kristian är ju utbildad/utbildar sig till jag vet inte exakt men typ
hälsacoach eller liknande, han kan vart muskler sitter muskelfästen etc.
Och trycker på ställen ja det är helt sjukt i nacken och på övre delen av ryggen.
Höll emot men ville bara skrika det högsta jag kunde. Men frigörande - absolut.

Har också upptäckt att jag äger 5 kassar skor... ska bli interessant att räkna.

Har beslutsångest också, åka till sthlm, fixa dona, eller vara med kompisar och kanske träna.
Varför är livet så jävla svårt ibland????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0