Helgens bravader

Ska vi inte tala om... haha.
Men när jag vaknar och ska titta i min mobiltelefon så minns jag.
Juste, min mobil dog igår. Verkligen dog dog, ingen första hjälpen fungerar.
Så hela gårdagen så ropade pappa att jag inte fick röra nått.. :P
Vi åkte till Emma i linkan och letade efter en ny men hittade inte nått som jag ville ha.
Kriterierna är:
Inte för dyr
bra kamera
funkar med musik
och gärna snygg.

Några tips?
Funderar på att köpa en likadan som jag haft tidigare men i rosa. Vad tycker ni?
Känns trist på ett sätt att köpa en likadan som man haft när man väl köper en telefon
(för de ska man väl ändå inte göra allt för ofta?? :P ) Klicka här för bild
Nu har jag altså avverkat 2?!?! mobiltelefoner på mindre än en månad.
Börjar fundera på om jag blivit värre än Matilda på att avverka mobiltelefoner :P:P (sorry hjärtat du har inte förstaplatsen längre)
Iallafall så hade vi mkt trevligt i linköping, jag och Emma blev övertrötta på jula och tog massa töntiga kort. (bilder kommer sen)
Hämtade även hem min gamla telefon samsung e700.
Gick en promenad med Ankis och följde med henne upp en kortis. Där gick vi igenom mina ringsignaler.
OMG hahahaha, jag skämmdes. Det är ju inte några låtar i som man är van med numera. Utan det är melodier.
T.ex Kevin Lyttle  - turn me on
Per gessle - här kommer alla känslorna på en och samma gång
Schnappi - das kleine corcodil
Timbuktu - alla vill till himlen

Herregud, vilken stenåkders mobil. MEN mycket roligare spel än mina senaste två :P
Nu är väl tanken att jag ska köpa en ny som sagt. Några tips?? För de tar jag gärna emot!
Solen skiner, UNDERBART!!
Snart är det jobb och tydligen så ska jag cykla istället för Kristian idag.
Lär bli interessant.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0