Hej Hallå där köp blåbär.

Detta är vad jag provat:
Echinacea
Silvervatten
Bisolvon
Zyx
Apelsin
Citron
Lime
Vatten
Xante
Köra hårt på gymmet
En riktig jäkla fylla
Nässpray
Vitlök

- detta är inte ett skämt, men jag låter fortfarande som en kråka, lite hostig, lite snorig, lite huvudvärk.
Vad fan är mitt problem, käre gode gud gör mig ordentligt frisk ist!!
Men, jag är ju en vettig person så jag ser vad som RIKTIGT RIKTIGT saknas på den där listan.
1. Vila 2. Sömn

"MEN GREJEN ÄR DEN"
I mitt liv har sova och vila prio 50 på min "to do list"
och det värsta är att vila kan man kankse göra när som igentligen.
Men att lägga sig och sova när man inte är trött, man tänker och tänker
på massa saker och vrider och vänder på sig. Riktigt irriterande.
Man somnar ju när man är trött. Men jag borde verkligen ta det här
på allvar. Göra ett riktigt försök till sömn etc.

"MEN GREJEN ÄR DEN"
MÅNDAG -
FUNWALK+STYRKA
TISDAG - DANSA MIX+STRYKA+GYM ÖK
ONSDAG - PULSBALANS+ FUNWALK
TORSDAG - INGET =)
FREDAG - FUNWALK+SLOWMOTION+FUNWALK+CORE
LÖRDAG - CYKEL+ STYRKA
SÖNDAG - FUNWALK + STRYKA (TROR JAG DET VAR ELLER CORE)

Jaa... altså det är inte lätt att klämma in vila och sömn på 15 st klasser...
dessutom är det så jävla kul att träna och hålla pass vilket gör det ännu
mer omöjligt att ta det lugnt. Det är jäkligt tur att man har ett kul jobb, men
min röst tycker nog det är lite mindre kul än jag :)

Idag bär det av hem till Alex och titta in hennes nya lägenhet med mys och fika.
Ser fram emot det men först får det bli frukost! =)

Kommentarer
Postat av: mati

men gumman. hur mycket medicin du än provar, så kommer du inte bli frisk om du tränar sådär. tråkigt, men sant.. krya på dig bejbi <3

2010-04-06 @ 19:13:11
URL: http://matildagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0