Happiness

>Tack för dansen idag!
>Hoppas att filmen blev bra, eller kanske inte.
>Vet inte om jag / ni vill vara med i en CMS musikvideo.
>Eller åtminstone vill inte jag det oiordninggjord :D
>Hoppas ni får njuta av solen tills vi ses nästa vecka!
>Mvh Malin CMS

Detta skickade jag ut till dem som var på min dansa mix igår..
och så fick jag ett svar idag:

Hej!
Jag tror inte att du behöver vara orolig för att presenteras på en musikvideo.
Du har ett starkt engagemang, är tydlig i dina instruktioner, är entusiastisk,
är glad och uppmuntrande och dansar jättebra.
Solen skiner på dig trots att det regnar i dag.
Hälsar (.........) (behöver inte hänga ut personen)

Men man blir helt underbart glad när man får sådana svar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0