Godkväll.

Nyss hemkommen från en härlig onsdag.
Vaknar och det är strålande STRÅLANDE sol utomhus.
Hur härlig känsla som helst i kroppen.
I med frukost, borstade tänder och sen..
Premiär utav nya vårskinnjackan och nya solglasögonen :)
Tog cykeln ner till stan, dock såg vädret härligare ut innifrån,
lite kyligare än jag hade trott, men ändå, vårkänslor in i ryggmärgen.

Tog en sväng in på gymmet, och ja, skämms för att skriva det.. Men
köpte en förstaklass-biljett till solarieöarna. 15 minuter av svettdoft,
lysande rör, fläktar och värme. Klockan gick fortare än vad jag trodde
och det var endast 15 minuter kvar innan det var jobbtime.
Hann springa till paus för jag var verkligen salladsugen idag.

Jag tror vårkänslorna har spridit sig vidare till den övriga personalen på
CMS. Alltförjämnan brukar vi brista ut i sång.
Jag och Kristian kör shake shake shake, shake your booty.
Jag och Jennie kör jag klär jag klär av mig naken, här står jag naken för dig.
Jag och Kristina kör kom hem, vi börjar om igen.
Och i övrigt så kan nån säga en mening så spinner vi vidare på detta med sång.
- Mycket trevligt tycker jag! :)

Dessutom känns det som jag har hunnit med MASSVIS med saker idag.
Viktiga saker på min "to do list" så det känns riktigt bra. Fick massvis
gjort i repan också, oerhört skönt. Nu är det bara städningen kvar, för
mina kollegor har gjort så fint i vårt kök och personalrum så nu är det bara
repan kvar, och jag vet hur jävla mycket papper som är oaktuella, säkert
ett par dammråttor. Men det kommer bli så fint så.


Imorrn har jag ledig dag, men igentligen finns inte lediga dagar i mitt liv.
Inte ofta iaf. Har redan bokat upp nästintill hela dagen.
Städa, packa, ringa, träna, titta, tvätta, uppdatera, boka. Och om man har tur
sova + njuta av solen. Kanske en glass vi får se.
Men jag tycker att jag är riktigt dålig på att njuta utav en ledig dag.
Bara vara. Men jag har ofta många måsten. Saker jag vill göra.
Önskar att man bara kunde njuta utav nu:et.

Idag har min pappi vart med på gymmet för andra gången!
Han är verkligen SÅ SÅ duktig!
Nu är det andra avenyn.
So long långkalsong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0