Berit, kära Berit.

Min cykel Berit, som åker mer bil än vad hon cyklar.
Hon är en riktig lyxare hon. Mamma älskar att skjutsa henne
till diverse förfester, jobb etc.

=)

Jag saknar karaktär, sååå in i norden.
Vit helg, haha, låter hemskt. Men skulle bara ta de lugnt i helgen.
Det gick bra fredag, men lördag... mjeeeeneeee.
Grupptryck och dålig karaktär så landade jag efter
många om om men i sängen på vadaregången. (typ kvart i 4) :P

Och vaknar.... 7?!?!?!
KUL!!!!
Har altså sovit 3 timmar.
Och om 1 timma så ska jag inspirera till träning.
Vi får se hur det här ska gå när man känner sig som en zoombie.
Men....

Can't read my, can't read my, no you can't read my pokerface.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0