Tjoho

GRATTIS LINN TILL LAPPEN :)
Gav mig lite inspiration så nu har ja skrivit ut hälsodeklaration och nu ska jag boka synundersökning också.

Hua hua, 2 afro, 1 step, gång, cykel, 3 core... jag är lite trött i mina små ben, eller stora kanske de är när man flåsar på :)

Mysfika med Matilda idag, det blev bakad potatis med skagenröra på café latte. MUMS.
Sen så skulle ja gå och handla på hemköp, och när ja kommer in i butiken känner ja seperationsångest till mitt coop. Så jag vände på klacken och tog cykeln mot coop (och den super tunga/branta backen dit).
Godis, chips, läsk .. JA det är fredagsmys.
Men kände mig ändå duktig som cyklade dit också :)

Två låtar jag diggar just nu är:
Gathania - Blame it on you
Jay Sean ft Lil wayne - Down

Dansar och drömmer mig bort när jag lyssnar på högsta volym!
Imorrn tar jag bussen till Linköping och min fina Emmsi.

Nu blir det fredagsmys!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha, jag hade helt klart gått till nyköping i stället för att cykla till coop :P haha, men så är jag ju inte fit och jobbar på gym heller ;) bra att du håller mig uppdaterad på bra musik, fortsätt så! :) hoppas allt är bra hemma, här är allt bra. ska iväg till puben nu, har äntligen lärt mig att dricka öl :P haha, saknar dig! puss

2009-09-18 @ 20:21:02
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/
Postat av: linn

TACK DARLING! <3

2009-09-18 @ 23:36:03
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0