Tack gud

Som ett skänk från ovan så dimper det ner diverse papper från brevinkastet.
Däribland en viss ELLE tidning. passar perfekt till mina två nygjorda smörgåsar.

Men nått jag kommit fram till på sistone är vart djävulen jobbar.
Han / Hon skickar ut 3000 miljoners miljarders reklamblad, kataloger, kampanjer etc.
Djävulen jobbar på ELLOS. Jag skojar inte, man får fan post av ellos varenda dag!
Och det är inte bara jag som får utan det är både jag och Johan som är trakasserade.

Vet inte om jag skrivit om det tidigare. Men ja köpte clinique's 3-stegsserie för jag velat prova den under en lång tid. Men som en trög svensk som jag är så börjar jag med att prova utan att läsa någonting om den. (Som allt annat.. man börjar bygga ihop ikea möbler innan man ser instruktionerna etc.)
Nu när jag testat serien i 4 dagar och är helt uttorkad i ansiktet samt 4000 knottror i hela ansiktet så började jag läsa om den på internet och det var flera med mig som inte var nöjda.
Men hur vet man att det inte tar ett par dagar innan man vänjer sig eller om man helt enkelt inte tål produkterna.
Nu har jag iaf valt att slopa clinique, för det går fan inte att må så här i hyn. Hyn var bra innan ja började men nu känns den förstörd, inte alls roligt.

Nått jag kan rekommendera därimot är en hudlotion från märket Vaseline, en grön flaska med aloevera i. Finns lite här och där där de säljer hudcreme. Testa den om du är torr. Eller, du kanske ska läsa om den först. Dagens läxa.
Nej nu är det dags att bläddra i Elle och göra sig iordning inför arbete om ca 1 h.
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0