Regn Regn Regn

Idag har jag vickat för Elenor, så det blev en extar cykel och en extra styrka :)
Ganska bra go tyckte ja själv :)
Efter jobbet så träffade jag Anna-Karin. Vi sa de vi ses inte så ofta men när man väl ses så tar man upp där man slutade sist. Hon tyckte vi skulle ta en promenad... humm tänkte ja rätt mkt regn ändå... men okej då..
Det hade nästan slutat regna o började gå. Vi gick till coop extra och medans vi gick regnade det mer o mer o mer. DET BLEV TYP SKYFALL. Men de va mysigt ändå. Prata om allt mellan himmel o jord. Nu när ja kom hem och loggade in på msn har jag pratat med både malin, sarah och matilda. Så ikväll blev en kväll med några av mina favorittjejer :)

Tänkte lära mig de här med att lägga upp bilder i bloggen.. men de blir när ja har tid.. vill ju att de ska bli fint.

Såg när ja gick in på blogg.se att det var en tjej som hade skrivit om paljettkofta från h&m, mumms, alla som känner mig vet att paljetter turns me on :):)

Idag kom äntligen min kalender jag beställde från internet, super fin så nu kan ja ha koll :)
Nu äre glass och granfejden tajm.
Puss & Natt

Kommentarer
Postat av: Sarah

hej babe! bilder i bloggen tar en halv evighet att ladda upp.. när jag väl lärt mig, tog ett tag :P haha. mysigt att prata med dig igår :) vore jättekul om du kom hit nåt innan jul om du kan, mys att kolla på alla julskyltningar och så :)saknar dig massor! vill ut och skaka rumpan med alla mina fina! puss

2009-09-04 @ 20:20:13
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0