Dagen som sådan

Idag börjar dagen på VADAREGÅNGEN.
Mysigt att vara "hemma" ibland.. även om jag flyttat är bryngelstorp och vadaregången fortfarande hemma OCKSÅ.

Musikalplaylist CHECK
Bakning påbörjad CHECK
Sång och dans med mammi, CHECK

Blir nog riktigt bra.


Men så kom farfar och ringde på, och berättade en riktigt tråkig sak.
Konjak, från början mamma och pappas papegoja men kanske numera farfars har dött.
Han har vart i familjen i ca 30 år. Så det är klart att det kommer kännas konstigt utan honom.
Han var så kul för han kunde både prata, vissla och sjunga.
Och kanske inte att jag gråter floder över detta. Men jag HATAR döden.
Och blir otroligt känslosam så fort den gör sig påminnd även om det är i en film.
Ta hand om era nära och kära, livet är för kort för att inte göra det!

Kommentarer
Postat av: T Bear

Fint skrivet av Dig, jag har just varit där och sett honom en sista gång. Kram

2009-09-25 @ 20:46:33
Postat av: Jonna

Kul att du bloggar Mallan! Så vet jag lite om vad som händer och sker i ditt liv:)

Men pleeeeeaaaaassseeee, skype me! :)

2009-09-26 @ 00:27:02
URL: http://jonnanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0