2 hrs left

Och jag har hicka, :-(
Varför får man hicka igentligen? Jag kommer ihåg att det var en som frågade det på Hjärnkontoret (stavas det så?) en gång, men till svar; man vet inte varför man får hicka igentligen... NEHE MEN TACK DÅ!?. Det är någon slags allergisk reaktion.

Pasta Carbonara, Ett äpple = Hicka ala Malin Håkansson... why??!! Har ju ätit de förut utan besvär.. fungerar ju inte ritktigt om man ska ringa till folk. Hej, hick, det är, hick, Malin p hick å CMS hick träning & hälsa.

Som många vet så jobbar jag på CMS Träning & Hälsa. Receptionist samt Inspiratör, men från och med nästa vecka har jag flera arbetsområden:

Florist
Sanitetstekniker
Barnpassare
Säljare
Receptionist
Inspiratör
m.m.

Vi får allt se hur det kommer att gå.
Nu längtar jag att klockan så ticka på.. Ska hänga med mammsen ikväll äta nått gott och sen är det final.
Jag längtar, fast ändå inte vill inte att det ska vara slut.
<3 SO YOU THINK YOU CAN DANCE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0