*Yawn*

Klockan ringde 05:40 imorse, en tid då jag vanligtvis sover som djupast troligen.
Chefen hade lyckats övertala mig att ta morningclub. Har bara hört talas om gruppen som i fredagsgryningen svettas loss. Nu har jag träffat dem, tränat dem och skrikit på dem.
Att gå hemmifrån 06:16 är som att gå hem från krogen kl 02:30 samma ljus ute.. (inget alls med andra ord) Sen så är det så jävla kallt också så man vaknade ju till tack vare det.
2 minuter gång samt ca 20 minuter styrka sen var damerna och herrarna och jag färdiga.
Nu sitter jag med min mickrovågsgröt (ja det låter ungefär lika äckligt som det låter) och inväntar 30 minuter - då nästa 1 h träning börjar.
Sen är det bara 1 h träning kvar samt lite receptionsarbete. Kl 13:00 tar jag helg med gott samvete.
Nu ska jag fortsätta på min mickrogröt.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0