Varning Varning

En förkylning på g, aldrig kul.
Ni vet man har ont i huvudet, halsen, snorig, täppt osv. :(
Tur att man har en snäll pojkvän som lät sin småsjuka tjej sova igenom nästan hela tvättpasset idag. =)
Vi har även hunnit, spealt tv-spel, tittat på film, diskat, tvättat, lagat brakfrukost.

Skulle städa omklädningsrummen idag.. Och då kopplar jag en slang till handfatet eller ja kranen då självfallet  så ja kan spruta vatten i duscharna. Samtidigt jag städar ska ja vara på plats i receptionen om det kommer någon, finnas på telefon om någon ringer... (ja många bollar i luften) och så ringer det en försäljare.. och jag hör poff ppssshhhhh.....
Ja lyssnade inte ens vad han sa ja sa mm det blir bra och sen så la vi på. Då lixom blev det sådant fryck så slangen lossnade från kranen.. och själva fästet är borta och jag hittade det inte och vatten överallt.. herremingud. Så Linn nu är du inte ensam om denna insident. :P

Dessutom skrev jag ett långt inlägg nyss som lyckades bli raderat så jag inväntar med spänning vilken ny olycka som väntar runt hörnet.
Jennie är hemma med hennes småkillar idag vilket innebär att jag ska vicka på 2 klasser styrka och gång. Kanske blir det en groda idag.

C u l8er

Kommentarer
Postat av: linn

I LOOOOOVE YOU!!! Tack för kvällens skratt! Godnatt baby!

2009-10-12 @ 21:36:54
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter
Postat av: mati

hey darlingO-

händer i veckan? blev det ny fripp? nyfiken på resultatet! ska vi ses å snacka skiet nåndag? missuu

2009-10-13 @ 01:17:27
URL: http://matildagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0