Javla karring

Idag så skulle jag och Johan gå ner på stan men som vanligt rann tiden iväg och ingenting blev gjort..
Så jag gick in på jobbet en liten stund, Jennie övertalade mig att vara med på step mix och jag sa okej.
Inte helt pepp, och SEN, kliver jag in i salen och alla börjar tjohoa, vissla och klappa händerna. :P

Vilket prank Jennie, då hade Jennie sagt åt alla att göra så när jag kom in, resten av klassen kunde jag inte hålla mig för skratt när jag tänkte på det. Men SÅ SKÖNT från att gå och ha småtråkigt på stan så blev jag full av skoj och glädje.

Efter passet så duschade jag snabbt och inser, jag hade ju inte planerat detta så jag har varken rena strumpor eller underkläder. Ännu mer komisk dag, skrattar som bara den. Så underklädeslös cyklar jag till lägenheten...


OCH "RÅKAR" CYKLA PÅ TROTTOAREN, (som jag höll på att cykla ner ifrån) då kommer en gående KÄRRING och säger, du får inte cykla här du får cykla där. Det är i sådana här tillfällen jag önskar att man hade en bra replik på lager. Men jag svarar jaa, jag skulle precis cykla ner..
Och humöret åkte i botten, och när jag cyklar vidare kommer jag på massa jag skulle sagt. Bra, du är inte blind du.. Nej men tack vad bra jag var så himmla osäker vart jag skulle cykla någonstans. Nej men är du polis eller?

(censur) :P Okej E-O

Kommentarer
Postat av: Anonym

så här säger väl inte min lilla pia.....

2009-10-29 @ 16:28:05
Postat av: linn

hahaha:D va härligt. men jag blev skitnödigt där ett tag - trodde du skulle skriva att du ramlade på trottoaren och flashade det underklädeslösa... HAHA. Längtar efter dig darling!!

2009-10-30 @ 09:54:12
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0