Helgen

Har haft en trevlig helg.
Började med ledighet, nya färg/frisyr, mysig hemmamiddag med Johan.
Lördagen tvättade jag, degade och sen var det utgång med Anna-Karin, Sofie och Sara. MYCKET trevligt. Stora delar av kvällen gick ut på att avguda Piotr (internt).
När jag skulle hem så fungerar inte låset i våran portdörr så jag fick ringa och väcka Johan.
Idag har vi vart slöa, druckit mycket vatten och sen har det vart kalas för hel slanten hos Pappa, som fick super starka grejer (förhoppningsvis) =).
Kvällens middag blev kyckling med sås, potatis och tomatsallad.
Och nu kära vänner har det gått så långt att Johan och jag ska prova på ugnsbakad falukorv imorgon. En dag som jag aldrig trodde skulle komma. HAHA.
Nej nu är det filmtajm.
Ursäkta för ett tråkigt uppdateringsinlägg  :)
Gokväll'

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag är nyfiken på nya frillan och färgen :) bild please! :)

2009-10-12 @ 17:48:48
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0