Fröken duktig :)

Idag känner jag en bra dag :) - men igår kändes det som en dålig dag men blev en toppendag. Så vi får väl se.
Igår var min chef med på min klass för första gången, dök upp utan förvarning, så jag blev ganska så nervös när hon klev in :)
Men allt gick jätte bra och hon gav mig massa beröm efteråt så ja dagen blev bara bättre och bättre efter det.

Idag vaknade jag många gånger, det är typiskt när man har möjlighet att vila och sova ut så vill inte kroppen det. Men men, halv 9 gick jag upp och bestämmde mig för att sola, så jag traskade ner till gymmet och grillade mig i 18 minuter :). Fräknig och fin fortsatte jag vidare till coop för att handla lite.

- AVSTÄMMNING!
- Puuuh , men vilken tur att ja har scannat in allt då...
- Oj du måste ha glömt en plastkasse... ( 1.50 kr)
- Va???!! Men jaha, nej ja tyckte jag scannade den..
- Hmm... den kanske inte tog ordentligt då...
- nee.. ???

Så numera är jag en tjuv på coop forum, (eller?!)
Kommer de köra avstämmning varje gång jag kommer för en jävla plastpåse som jag scannat...
Jaja, shit happens...

Nu är jag hemma, har duschat och har gjort mig havregrynsgröt. Rätt så gott tycker jag (är inte nått gröt-fan vanligtvis) Med kanel äpple och mjölk till så går det susen. Ska försöka hinna ner på stan en sväng så blir den lediga förmiddagen fulländad.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0