ÅH :)

Som sagt... är bara i en svacka just nu.
Sen så lunchdate med A-k, morgonpuss av Johan, samtalsmys med Syster, OCH julen har startat i butikerna.
Jag får en energiboost som bara den!
Normalt brukar jag bli sur över julskyltning, pynt osv i butiker INNAN den 9 november, jag tycker hösten kan få vara till mitten av november kanske. Men nu så är jag så otroligt julsugen så det gör inte ett dugg!

Ikväll blir det lax, när katten (Johan) är borta dansar råttorna (jag) på bordet. Så när Johan jobbar natt så är det ofta fisktime at hospitalsgatan.
Kommer även få besök av någon / några tjejkompisar. Så det känns KANONERS.

Stockholm på fredag innan jag fått lön - men shit the same. Här ska shoppas.
Jag har ett visakort och jag är inte rädd för att använda det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0