24/10

Idag är en bra dag det känner jag.
Jag är kär.
Har fått umgås med både min mamma och pappa.
Vart och storhandlat samt städat & skurat hela lägenheten så känner mig superduktig.
Och ikväll så ska jag träffa MASSA härliga tjejer och festa har HÖGA förväntningar.

Det enda som gått emot mig är att jag försökte öppna upp en burk med smörgåsgurka, och det gick inte. Försökte värma locket men det fungerade inte ändå, och fick ont i handen då :/
Oj en grej till... mina naglar ser ut som skit för Malin HAR-INGET-TÅLAMOD Håkansson lät inte det bli RIKTIGT torrt.




PUSS

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tips från cochen; ta en kniv eller annat fort föremål, dunka vågra gånger i mitten på locket och voila! Då går de lätt som en plätt :)

2009-10-24 @ 23:50:27
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0