Uppdatering

Hej Hallå :)
Nedräkningen har börjat, 6 dagar kvar tills jag blir 21 år :) LÄNGTAR efter kalas och massa mys!
Nedräkning även för några vänner som ska på en långsemester, 4 månader, imorrn drar dem, jag hoppas verkligen det kommer att gå vägen!
Helgen har vart väldigt trevlig, monster/spökmiddag hos Matilda i fredags, där bjöds det på häxfingrar, toalettrester, maskgryta och blodbadsdrink. Grejen var ju den att allt var ju vanlig mat och gott osv, men när man skrev och sa att det vart annat som var äckligt då blev det svårt för hjärnan att koppla.

Lördagen blev en lugn dag, men på kvällen blev det party hos Linnea och senare utgång på tellus, men när jag gick hem slog det till som en blixt, snurrade värre en en virvelvind så jag kunde inte gå och lägga mig på en gång som jag ville. Ringde och väckte Kifen också för att få Jonnas nummer, och kom till slut fram till henne. JÄTTE KUL att få prata lite med henne!

På söndagen blev det till att åka till Norrköping, kalas hos Madde. Det var faktiskt superkul tyckte jag :) På kvällen blev det tvättstugan som gällde och var väl inte alltför pigg. Men rent och fint blev det.

Igår var jag på pyjamasparty/myskväll hos Linnea. JÄTTE MYSIGT, säga lite hejdå till Alex som ska åka bort. Linn, Linnea, Johanna, Matilda, Marcus, Alex, Py och jag var där och vi tittade på the boat that rocked, lite småkul, men jag har sett den förut.
Idag känner jag mig småförkyld som vanligt, lite jobbigt när man ska hålla pass, men men.
Igår började jag mitt nyttigare liv, bara onyttigt på helgen, när vännerna åt både pistagenötter, salta pinnar, coca cola och chokladmoussé var det svårt, men fan vad bra jag är , JAG STOD EMOT.
Ett steg i rätt riktning.

Kul att man blev VÄCKT idag igen, halv 8 står någon och borrar kanske våningen under, jag tror inte Johan vaknade ens, men de lät så jävla högt. Det är väl kanske igentligen mer synd om honom än mig eftersom han slutade vid 2-3 tiden inatt. Men på morgonen vill man sova, kan de börja vid halv 9 kanske? Imorrn eller övermorgon ska de tydligen komma till oss de jävlarna. :(
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0