Torsdag

Det är torsdag:
Jag har TRÄNINGSVÄRK. Hehe, sådant som händer ibland. Denna vecka har min stackars rygg fått jobba riktigt hårt, två styrkepass, ett core pass + ett dansa afro. Men men, det är ju ett kvitto på att man tränat.

När jag fyllde år fick jag lindt-choklad. Sådana hära röda kulor och sen en påse med blandade. Och de är helt sjuka. SÅ GODA. Jag blir typ galen. Så om ni har möjligheten att testa någon dag så gör det. Eller kanske inte, man blir lätt beroende :)

Jag är så sugen på att åka till Stockholm, Julshoppa och Födelsedagsshoppa för mina pengar/presentkort jag fick :). Tanken var att jag och Johan skulle ta en weekend till stockholm 11-13 /12. Men nu ska vi på dop hos lilla Ellen den 12. Så det får vi hoppa. Men det ska bli jätte kul att gå på dop. Har aldrig vart på ett dop, förutom mitt eget då, (som jag minns så väl, NOT ).
Så en liten doppresent måste hittas och en dopoutfit behövs :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0