ok, here goes.

Min dator har gått och blivit sjuk :/
-ok, inte sjuk men den fungerar inte som den ska.
Så jag tog med Johan ner på stan för att kolla.
När vi gick ner var det 20 minuter kvar och tills kl 12 och då mitt pass började.
Efter att tittat klart var de ca 10 minuter kvar. SKÖNT, men lite stressigt..
En glödlampa hade gått sönder i personalomklädningsrummet, så det var lite mörkt.
OKEJ... en sportbh, en topp, och ett par byxor..ett par byxor?..ett par byxor!?

1. Nej, hittar inga byxor.
Tillslut hittar jag ett par byxor, men de är för stora nertill.
Springer till receptionen tar två gummisnoddar och sätter längst ner.
Japp då ska jag ju fylla på vattenflaskan, gör det och ska ta min skiva och mina lappar med koreografi på.

2. Nej, alla lappar är ej där.
SHIT, springer tillbaka till receptionen, loggar in på musicpartner, öppnar afrokoreografi och skriver av. Som tur var så var datorn inte seg som den brukar. Japp, kutar in i salen.
Hälsar alla välkommna till Dansa Afro... Öppnar cd-fodralet...

3. NEJ, skivan är inte där. PANIK!!!
Deltagarna ser lite undrande ut... Men det är ju inte afro nu.
Okej då gör vi såhär trampa igång så springer jag och tittar är det afro så hinner jag hämta skivan och annars kör vi dansa mix.

4. NEJ, det var inte dansa afro. (men det var inte bara jag som sett fel , det var flera st) Men jaha, då har jag inte några strumpor inte några skor.

Jennie kommer inspringandes med det.
låt 1 - barfota
låt 2 - strumpor
låt 3 - äntligen med skor.

Sen har min dag varit KAOS sen dess.
Men, det är roligt kaos. Tur är väl det.
Nu har Johans kompis Matte vart här hos oss och vi har ätit pizza.
Och Matte visade mig en sak.
Så gå nu in på www.tackfilm.se, lägg in en bild på dig själv spelar inte någon roll om ni tittar i profil eller inte.
Och njut av filmen.
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Sarizen

Usch vilken kaos dag! tur att inte alla dagar är såna :P hoppas de löste sig till slut!

undrar om övernattningsvanor för en kille här är 22 bast och får inte ta hem brudar för sin pappa. Så jag undrar bara hur pass vanligt det är :P

sanitetsteknikern är typ thai eller nåt sånt och då vet ju hur dom kan låta lite pipiga när de pratar :P haha

saknar dig massa! pussar från stormigt england

2009-11-24 @ 23:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0