I wanna dance...

Ohh I wanna dance with somebody, I wanna feel the heat with somebody, OOOHH I wanna dance with somebody, WITH SOMEBODY WHO LOVES ME.

(Jag litar på att Sarah korrläser och säger till min stavfel)
Från det ena ämnet till det andra. Igår kom det in en medlem på jobbet, han är från portugal och är DUKTIG  på engelska men en kompis. HELT UTAN FÖRVARNING. Jag vill bli medlem här, eeehhh ooookej.
Humm, hur säger man bindningstid, medlemsskap, inträdespremie etc på ENGELSKA.
Men ibland har jag engelska dagar. Kunde plocka upp engelskan hyffsat. Och det är just det, de är inte bara sakliga och vill få det gjort så att säga. De skojar och samtalar med mig också, så då får man vara sharp.
Dessutom fick jag två andra portugiser på min styrkeklass samt min cykelklass. Så det blev några engelska fraser.
HAHA bästa - prepare for total domination HAHAHAHA, skämms över att jag kläckte den nu kanske men äsch, kul grej.

Nu har jag dansat hela morgonen och fått ihop ett block :) (jag kommer innom snar framtid bli aerobicinstruktör vilket jag ser fram emot jätte mycket)
Nu har jag inriktat mig på salsaaerobic tror jag (eller jag vet men eftersom man aldrig har hållt ett aerobicpass och framför allt inte ett SALSAaerobicpass så är det ju svårt att veta om det är "salsigt" eller ej.)
Men det är ett block kvar och inspirationen är slut.. nån som har nått bra på lager??
Om 1.5 h är det jobba jobba jobba och vi startar med Afrodance och core ska bli kul :)

Puss hej från mig till dig

Kommentarer
Postat av: Sarah

Don't worry baby, your english is fine ;) haha men förstår och vet hur de är att behöva ställa om till ett annat språk. Jag blir likadan här när Satu pratar svenksa me med (för att ingen annan ska förstå, haha) KUL med aerobicsen, skönt att de känns bra och att du hittat nåt att göra som du gillar :) puss

2009-11-17 @ 10:42:17
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/
Postat av: emma

hahahaa. sa du prepare for total domination!? fantastiskt! :)

2009-11-17 @ 23:11:51
URL: http://tunnalinjerflyterut.blogspot.com
Postat av: linn

HAHAHAHHA ååh jag älskar dina små frogs:D

2009-11-18 @ 07:26:50
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0