Helgen som varit

Har varit trevlig.
Ledig i fredags var nere på stan och shoppade sen hade jag och Johan hemma kväll på fredagen.
Drack den röda julcidern vilket jag inte rekommenderar, den var inte en favorit för mig iaf.
På lördagen gick jag och mamma ner på stan en snabbis, in på indiska och visade henne en tunika. Och hon tyckte som jag att den var fin så jag slog till.
Vet inte om jag skrivit om detta i bloggen men det finns en kvinna, som jag ser överallt, vart jag än går. Är jag på stan är hon i samma affär. Är jag på coop är hon där. En gång satt jag och Jonna på Mc Donalds, och då sa jag till henne att kolla den där tjejen jag ser henne överallt... OCH VAD HÄNDER TROR NI?! JODÅ, självklart kommer hon in också, handlar, det finns inte några lediga bord så hon frågar är det ledigt här och sätter sig brevid mig. Det är helt sjukt, och jag vet inte om hon vet, men jag vet. Iallafall, medans jag betalar min tunika, vem kommer in, tar samma tunika, och går in och provar?????!!!
JO DET ÄR SANT, HELT SJUKT!

Tog sedan bussen till min syster, vi drev runt på stan lite granna. Köpte en rosett på Monki och ett spel på Lagerhaus. Sen gick vi och fikade/åt på ett café jag tog toast basilika och Emma tog vitlöksbröd med tzatsiki. Det var ett lite annorlunda café, jag menar på hur många ställen finns det vitlöskbröd på café i nypan?? Men de hade mat och sådär också. Mycket trevlig, och istället för en nummerlapp fick man som en liten "puck" som började pipa och lysa när maten var klar. Helt klart HIGHTECH.

Hem till Emms, the gills marathon, vin, bakpotatis, chips, en hel lindtchokladask, singstar, meangirls sen så slocknade jag.
Idag har jag och Emma vart ute i Tornby och glott lite och shoppat. Har verkligen haft otur med diverse bussar, så jag blev jätte nervös att vi skulle missa min buss hem. Men efter ett par missade bussar, inväntan av bussar, spring för livet kom jag fram. Lät Emma sitta kvar för det blir väl bäst så? För den går väl tillbaka till dig, JAJAJA.
HAHA - nääää. Emma sitter kvar på bussen och så byter bussen nummer och destination, men hon är ovetandes om detta. Så Emma gick hem genom ett regnande stan, tycker jätte synd om henne. Men hon är nog den snällaste systern man kan ha som följer sin lillasyster så hon kommer hem ordentligt.
Efter att ha sovit, vaknat, sovit, vaknat så var jag äntligen framme. Gick hem, och när jag är i lägenheten så ringer pappsen då är han på busstationen för att hämta mig. Min snälla lilla papps, så då fick jag verkligen dåligt samvete också..

När jag kommer hem möts jag av ett diskberg i storlek av himalaya. Diskar undan, packar upp mina väskor. OCH NU ÄNTLIGEN ska jag vila lite.

PS: Emma lärde mig världens partytrick i helgen, ta på er 3D glasögon medans ni dricker vin och tar kort. SHIT vilket party. DS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser fram emot att få se bilderna!

Big E

2009-11-22 @ 20:33:19
Postat av: Sarizen

Låter som en fartfylld helg du haft :) skrämmande med kvinnan som följer efter dig, hon måste se upp till dej ;) är hon i vår ålder eller?? haha, du får visa partytricket när jag är hemma, bara 4 veckor kvar :P pusss

2009-11-23 @ 10:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0