:):)

Idag är jag hög på glädje.
Har haft ett ritktigt kanonpass och efter det så sprutar bara glädjen.
Allt känns lite bättre idag, bara skrattar och ler.

MEN, förra fredagen så började vi prata om "frodders/froggers" eller liknande.. det är uteliggare typ i USA, som tar sig in i familjers villor. Och när familjen är hemma så gömmer de sig och är knäpptysta och på dagarna så äter de av familjens mat och så vidare. Så varje gång jag kommer hem tar jag en titt, och nu när jag vart själv 3 kvällar denna vecka börjar man höra konstiga saker från vinden..  Så dit vågar inte jag gå själv nu..


NU TAR JAG HELG!!!

Kommentarer
Postat av: mati

haha, det är bra, kolla efter grodor i garderoben :) jag tänker på dig och saknar dig och undrar vad som händer till näästa stoora heelg? ;) <3

2009-11-06 @ 15:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0