Hej hopp

Julen närmar sig med stormsteg :)
Härligt tycker jag, men har som sagt lite kvar att dona med.
Jag behöver lite julklappar till diversepersoner, en julgran, julstäda, göra knäck, sen måste jag handla vita julgranskulor... Vart finns dem?? Överallt silver, guld eller rött.

Igår försökte jag göra knäck, nej det gick inte så vidare värst bra iochmed att det började  lukta brännt och att jag spenderade resterande kväll med att göra rent en kastrull. Men nu ska jag använda en teflonkastrull med tjock botten - tack min snälla mamma för den!

Jag har gått och tittat efter en jacka ett tag och min kollega Jenny har en såå snygg. Men hittar den inte i M (som jag tror jag har) någonstans, inte på internet inte i någon butik.



Men jag skulle så gärna vilja prova den iaf.
Ikväll har Johan lagat mat åt mig, han är så duktig!!
Imorrn så ska jag på "utbildning" med jobbet.. (utbildning = mat + dryck på tellus :P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0